It's a small town

Det e ingen stor stad vi bor i.
När man väljer att snacka skit om nån kommer det ofta fram.
Ja tycker dock att när man kommer upp i 20 års åldern borde man ha lagt såna fasoner på fjortishyllan.
Men det e ju min åsikt.

Det enda ja kan göra är att skratta åt det.
Som en vän sa till mej
"De som lyssnar på skitsnacket e inga riktiga vänner"
Tack för dom orden =)

Idag börjar mitt liv som gymtönt =)
Veckans träningspass e redan inplanerade å ja ser fram emot att få börja träna faktiskt.
Brukar inte tycka att det är så kul, men nu när man får 4 kort gratis kan man ju alltid ge det en chans.
E det så att jag verkligen tycker att det är jätte tråkigt behöver  ja ju inte fortsätta =)

På torsdag ska ja å Anne ev ses.
Å på lördag blir det en fika på stan me Erica.
Veckan e så gott som planerad redan =)

Nu ska ja dammsuga, plocka undan tvätt, packa väskan å ta en promenad innan träningen=)
Tjingeling


Kommentarer
Postat av: sanna

Gumman man kan inte lita på någon.:(

Lycka till med träningen, ska också till gymmet idag..

Puss

2009-02-03 @ 15:13:10
URL: http://sannit.blogg.se/
Postat av: micaela

hihi tack så mycket..

ja det börjar bli tungt här, och ja större ska den bli har jag hört rykten om =) hihihi

allt bra med dig??

p&k

2009-02-04 @ 09:47:43
URL: http://majjssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0