Jag så svag!!!!

När mitt nyfunna sockerberoende gjorde sej gällande runt 21.30 va ja chanslös.
Ja kämpade in i det sista, det lovar ja på heder å samvete.
Men kampen va redan förlorad.

Jag gav upp å praktiskt taget rusade till video inn för att inhandla en hel påse smågodis.
Mestadels choklad då naturligtvis.
Nu skäms jag för att jag e en svag människa utan karaktär.
Men ja tänker såhär:
Så fort ja bestämmer mej för att ja inte ska äta godis blir jag godissugen hela tiden.
Minns då att ja faktiskt sällan äter just godis, min favoriot onyttighet är chips ( som ja för övrigt inte har ätit på evigheter)
Därför bestämmer jag att jag visst får äta godis ( ihopp om att ja inte ska bli så sugen)
Jag vet att det är lönlöst, men ja försöker bara lurs sockerberoendet en smula =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så hårt som du tränar så får du unna dig lite godis ibland!!! =P

2009-02-18 @ 23:45:47
URL: http://anneee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0