Måndag kl 9.15

Är förhoppningsvis den dagen då mitt nya ångestfria liv börjar

Ja har nämligen fått en läkartid.

Efter all denna tid har jag äntligen tagit tag i saker å ting.
Jag har inte bara gett tomma löften till mej själv att ja ska ta tag i det dåliga.
Ja har gjort det nu.

Åh tack Micke för att du har knuffat mej åt rätt håll.
Utan allt detta prat som vi har haft den sista tiden hade ja förmodligen fortfarande bara sagt att ja skulle ringa å sen inte gjort det.
Nu kanske ja kan få hjälp me allt som har tyngt mej genom åren.

Åh Mika, ja lovar att även reda ut allt det som du å ja har pratat om så många ggr, du vet va ja menar =)

Nu ska ja fixa lite innan jobbet å fortsätta va stolt över mej själv för att ja har gjort nåt bra för mej idag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Va glad jag är för din skull att du fått tummen ur ;P

Och stolt är jag oxå!!

Och nu kanske man får lite inspiration att ta tag i sitt liv när man ser att någon annan oxå gjort det!! =D

2009-02-25 @ 16:28:26
URL: http://anneee.blogg.se/
Postat av: micaela

det tycker jag verkligen att vis göra =)=)

2009-02-25 @ 19:08:09
URL: http://majjssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0