Nej tack, jag bantar!

Så va det dags för ytterligare en diet.
Tänkte prova nutrilett, igen.
Jag vet egentligen att det inte funkar, har provat förr, men ja ger ju aldrig upp.
"Den här gången kanske"

Ja behöver egentligen inte gå ner i vikt
Men det är bara nåt kilo som ska bort så att shortsen ja köpte sitter perfekt.
De sitter fint, men ja e ute efter perfektion.

Så en vecka bara sen e det bra.

Ja trodde att livet skulle kännas enklare när ja fick bekräftat att ja ska få träffa en läkare.
Å det kändes bra, fram till nu.

Ett tag kändes det faktiskt som om ja inte alls behöver gå dit.
Ja har lixom varit lätt till sines, å känt mej ok.

Idag vaknade ja me det välbekanta trycket över bröstet.
Den välkända stressen.

För hur ska ja hinna allt idag?
*Ja måste hinna handla
*Ja måste hinna ta en promenad
*Ja måste möta Bea så ja kan ta emot Bizzy
*Ja måste hinna träffa Pirre för att ge honom nycklarna
Å mitt i alltihop kommer väl golvläggaren ringa och be mej öppna åt honom.....
Allt detta innan 13.30 då ja ska vara på mitt arbete.

Inte så mycket att göra tänker ni säkert, å det e inte överdrivet mycket.
Men ja känner mej stressad, å inbilar mej att ja inte kommer hinna allt.

Förmodligen därför ja vaknade 6.30 imorse å inte kunde somna om.
Ja ska försöka lyda ett råd ja fick.
Att inte stressa upp mej, å ta det lungt.
Tänka att det ordnar sej.... lättare sagt än gjort...
Det här kommer bli en kaosdag, det är jag övertygad om :S


Kommentarer
Postat av: micaela

NJa kalas, björn vill inte bli firad, men jag vill träffa mina försäldrar så det måste ju bli kring hans födelsedag eftersom den snart är här =)



Hoppas du hinner med allt du ska göra och att du får en tevlig dag på jobbet =)

2009-02-27 @ 09:39:10
URL: http://majjssan.blogg.se/
Postat av: Mika

Du SKA gå till läkaren!!!!!!!

tack för samtalet igår!

Du är himla fin du!!

puss

2009-02-27 @ 09:44:41
URL: http://mika83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0