Sömn i tablettform?

Varför har ja så svårt att sova?
Somnade efter tolv igår kväll, å vaknade kl 05 imorse.
Igen!!!
Lyckades dock somna om till kl 07 (yey)

Men sen va det bara att ge upp, upp å dricka kaffe å vänta på att klockan skulle bli lite mer så att ja kan börja städa.
Å sen fastnade ja framför datorn, för att kolla kläder.
Nu e kl 9.15 så visst borde ja kunna dammsuga nu =)
Utan att reta mina grannar till vansinne.
Dom flesta borde väl vara på jobbet nu.

På dagsplaneringen idag står alltså städning.
Ska även tvätta 11.30 å ta mej till gymmet runt 14.30

Skönt me lediga dagar =)

Ja tänkte på dej innan ja somnade å ja tänkte på dej när ja vaknade.
Ja kan fortfarande inte riktigt förstå att det e sant.
Fortfarande:
I wish it was me, not you


Kommentarer
Postat av: Veronica

Sömn i tablettform är inget jag rekommenderar. Jag äter sömntabletter som inte är beroende framkallande, men de hjälper inte :/ Det är bara buffel och båg, antagligen behövs det såna som man kanske blir beroende av. Det har jag ingen lust med att bli.

2009-02-12 @ 11:42:49
URL: http://fairydust.blogg.se.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0