Tjoho

Äntligen har min nya dator flyttat hem till mej =)

Fin =)

För övrigt gick träningen åt helvete idag =(
Ben å armar ville inte riktigt sammarbeta
Kan bero på att jag har sån fruktansvärd träningsvärk sen i söndags.
Så idag va en dålig träningsdag.
Bättre lycka på torsdag.

Imorfon jobbar ja delat pass pga sjukdom i personalstyrkan.
Mej gör det absolut ingenting, då jag bor så himla nära å ja kan dessutom ta en promenad på rasten =)

Saila frågade mej idag om ja skulle gå på mammas fest...
Men nä... ja jobbar.
Dessutom känner ja inte att det skulle va nån bra ide'.
Dålig stämmning....
Å även om ja e bjuden känner ja mej inte välkommen
Å det är ju inte meningen att mamma ska få en trist födelsedag

Nä nu ska ja hem till Anna, ho
Man fyller ju bara 50 en gång i livet å då ska man ha kul å fira ordentligt


Kommentarer
Postat av: Erica

åh, jag saknar min dator lite.. =) hehe

ne du.. nu funderar jag på o börja blogga kanske.. =)

2009-02-11 @ 14:11:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0