Varför bloggar du?

Varför bloggar man?
Å vad bloggar man om?
Tydligen finns det åsikter om vad det ska bloggas om.

I min blogg uttrycker jag känslor å tankar.
Jag skriver om saker som får mej glad eller ledsen.
Jag skriver om saker som gör mej arg eller sprudlande lycklig.
Jag skriver om saker som går bra och saker som går mindre bra.
Jag skriver om saker som händer, eller som jag vill ska hända.

E det meningen att jag inte ska få skriva om precis vad jag vill bara för att det inte passar vissa?
Eller att jag ska formulera mina tankar å känslor så att det ska passa andra?
Då är det ju inte äkta.
Va e det då för mening me att blogga?

Ett tips bara.
Om det jag skriver inte passar just dej, läs inte
Jag har aldrig tvingat nån att läsa min blogg, det gör folk av egen fri vilja.

Å nej, det är inte meningen att jag ska försöka få folk att må dåligt av det jag skriver.
Tar man åt sej e inte det mitt problem.
För det jag vill förmedla i min blogg är det JAG känner å hur JAG tänker om vissa situationer.
Jag bloggar för  min egen skull.

Så en fråga till alla som läser det här
Varför bloggar du? (om du nu gör det vill säga)
För din egen skull, eller för andras?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag skriver för min egen skull, det är ju som en dagbok!

Skit i alla andra som inte kan respektera dina känslor! Som du säger, ingen som tvingar dom att läsa din blogg!!!

2009-02-03 @ 01:10:06
URL: http://anneee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0