What a wonderful day!

Har precis avslutat ett samtal med Mika.
Denna underbara människa får mej att må en aning bättre, å ja tycker att det är så trevligt att få en pratstund me henne.
Ja saknar hena vansinnigt emellanåt å minns ofta den fantastiska gymnasietiden då livet va enkelt.
Eller åtminstone enklare än nu.

Min dag har fått ett upplyft eter detta samtal, å ja känner mej ganska lätt inombords.
Dessutom fick ja ett trevligt sms alldeles nyss.
Å även om det inte e på riktigt så värmde det å ja log.


Fick två paket idag.
Mina böcker har äntligen kommit.
Så dagens största bekymmer är vilken ja ska läsa först =)



14 år till salu: Handlar om Tessan som blir våldtagen påväg hem från stallet.
När en kompis föreslår att dom ska börja sälja sex på internet tvekar hon inte en sekund.

Bitter Fittan: Handlar om Sara som helt enkelt e en bitterfitta. Som e missnöjd med hur livet utvecklade sej å bokar en resa till teneriffa för att komma bort från man å barn en vecka.

Svårt val =)
 Ska ta en funderare under min promenad.

Va skönt det känns att dagens bekymmer inte är svårare än vilken bok man ska läsa.
Idag njuter jag av livet, å ja tror att ja kommer att ha en relativt ångestfri dag


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart köper du dina böcker? Vill gärna läsa den 14år till salu..

Puss

2009-02-26 @ 15:18:59
Postat av: sanna

Från sanna

2009-02-26 @ 15:19:37
URL: http://sannit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0