Based on your birthday....


You are outgoing and love to be at the center of attention. From the outside, you may seem flashy, flirty, and tricky but your true self is strong, full of hope to be the leader. When you fail to convince someone, you will get frustrated, and perhaps let your temper shows. Your Love, You are emotional. Many can win your heart at once, but not for long. This is why you hardly win a decent relationship.

HIttat på facebook.
Ska bara tala om att det inte stämmer alls.
TYcker inte alls om att vara i centrum, e knappast flashy, flirty and tricky.
Det som stämmer är väl att ja låter mitt humör ta över ibland å att jag inte kan behärska mej i vissa situationer.
Min pappa säger jämt åt mej att inte låta  Anderssonhumöret ta över, att jag ska hålla mej lugn =)
Jovisst, det är lättare sagt en gjort många gånger.
Att jag är känslosam stämmer, å att mitt hjärta lätt vinns. Men bara för ett kort ögonblick.
Får jag ingen respons när jag vill ha det så backar jag å letar efter ett nytt "offer" att förälska mej i =)
Att bli förälskad e lätt, men det går så fort över. Kär blir jag nästan aldrig, för att jag ska bli det krävs mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0