Den nya datorn

E nu betald.
Nu väntar ja bara på att Erica ska komma förbi me den =)

Det här me å sluta röka sket sej direkt imorse.
Vaknade två timmar innan kl skulle ringa av att skräpet står i köket å ylar å krafsar på dörren.
Så ja flyger upp, måttligt irriterad, sätter på kaffe å tänder en cigg.
Nåväl, vi gör ett nytt försök imorgon =)
Idag ska trancekryssningen betalas.
Å ja hoppas verkligen att Anne får tag i biljetter så hon kan följa me.
Va vore en trancekryssning utan Anne???

Det blir ingen resa till Kalmar för min del i alla fall.
Å kanske inte ens inflyttningsfest.
Ja börjar nämligen bli rejält sjuk.
Har feberkänningar, ont i huvudet å muskelvärk.....
Stackars, stackars mej....
Bara två dagar kvar på jobbet, å det ska jag väl klara av innan ja däckar i min säng.
Tycker inte om att vara sjuk...
Inte alls faktiskt =(

Jag får helt enkelt se fram emot en sommar i Kalmar istället.
Somrarna där e helt underbara.
Nä nu ska jag försöka få liv i min vän på andra sidan gatan å fråga va hon har för sej =)
Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0