**********

Igår satt jag å väntade på ett telefonsamtal som aldrig kom.
"Ja ringer dej senare ikväll"
Ja kan tala om att det va ingen som ringde.
Vi bestämde att vi skulle ses idag, men sånt vet man ju aldrig.
Han får ingen respons av mej, säger han.
Jag får inte det av honom heller.
Inte som jag vill.
Det kommer sluta som det alltid gör. Det rinner ut i sanden för att jag tröttnar.

Jag fick ett mejl igår.
Som jag blev gasnka förvånad av.
Inte av själva mejlet kanske, men avsändaren.
Det pratades om fest å efterfest.
Jo tack du, jag vet nog va du e ute efter, å det blir inget med det förstår du =P

Idag ska jag vara på en anan avd på jobbet. En där  jag aldrig har varit förut.
För att det fattas personal.
Jag gick ju över sist det fattades e det inte nån annans tur nu då?
Det känns inte så himla bra.
Men det får väl lov att gå helt enkelt.

Nu känns allt sådär jobbigt igen.
Jag har huvudvärk å e allmänt trött på allt.


Kommentarer
Postat av: sanna

Hej min vän.

Det är inte alltid lätt med kärleken, men man kan inte bara ge utan att få något tillbaka.

Puss puss

2009-01-21 @ 12:48:05
URL: http://sannit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0