Höstväder

När ja slog upp min blå imorse å tittade ut genom fönstret va allt så himla grått å trist.
Riktigt höstväder
Trots det känner jag mej lätt till sinnes.
A lite glad t.om
Igår kväll va ja hemma hos A och kollade på "Bolt" å åt rostade mackor me marmelad å drack varm choklad.
Har ni inte sett "bolt" , gör det. Super skojig film =)
Veckan som följer e rätt lugn.
Ser fram emot att jobba kväll imorgon då det serveras kroppkakor på jobbet.
Dessa underbara små "bollar" skulle ja kunna äta hur mycket som helst av.
I love it! =)
Sen e det ju så att jag e ledig 5 dagar.
Liten minisemester.
Funderade ett tag på att kanske ta mej till Kalmar eftersom ja e ledig så många dagar.
Men så va det ju det me katten.
Sånt går alltid att lösa visserligen.
Men jag får se.
Annars e det inflyttningsfest på lördag som gäller.
Ja följer me som Annas sällskap =) 
Å att gå på hemmefest va ju inte igår precis, så det kan bli kul.
Nähe mina vänner, nu e det dags att dricka lite kaffe, sen dra på mej gummistövlarna å ta min dagliga promenad. 
Åh just det, på torsdag ska det tränas för första gången =)
Spännande, spännande.
Nä nu har jag inte tid att sitta här å slöa =)
Tjingeling



Kommentarer
Postat av: Mika

va skötn att vara ledig!! =)

kram kram

2009-01-26 @ 20:14:18
URL: http://mika83.blogg.se/
Postat av: sanna

Klart du ska komma ner till oss. Då kan du följa me på lördag:))))))

2009-01-26 @ 21:08:52
URL: http://sannit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0