Imorgon ska jag inspekteras

Imorgon ska Emmha ha fältstudier på mitt jobb.
Hon ska alltså följa efter mej vart ja än går och kolla hur jag arbetar.
Å ja e jätte nervös.
Jag vet att jag inte behöver va det, men jag har aldrig blivit bedömd på det sättet förut.
Ja kanske inte alls e så bra på mitt jobb som ja tycker =S

Ikväll ska vi i allafall kolla på film ja å Emmha å sova tidigt. Hur nu det kommer gå.
Ja e ovan att dela säng.

Idag msn:ade vi lite han å jag.
Ja kan inte sluta tänka på honom, å ja hoppas verkligen att det löser sej, vårat lilla gräl.
Som egentligen kanske e en överdrift från min sida.
Men jag är en misstänksam person.
Litar på få. Speciellt det manliga folket.
Jag har blivit lovad guld å gröna skogar förr.
Varför skulle det vara annorlunda den här gången?
Så tänker jag.
HUr vet jag att inte han sviker mej oxå?
Nä det vet jag inte, men ärligt talat e jag beredd att chansa.
Med honom e jag beredd att satsa allt!


Kommentarer
Postat av: Linda

Tack vännen =)



Man måste satsa för att vinna, jag håller tummarna =)

2009-01-20 @ 21:12:37
URL: http://ahren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0