Ja må hon leva....

Pratade precis me Tess.
Lillstumpan fyller 22 imorgon å ville att ja skulle följa me ut ikväll.
Ja tackade nej.
Dels för att jag faktiskt inte har nån lust, jag jobbar imorgon å så håller ja på å tvättar.

Blev inspekterad på jobbet idag.
Mina prickar intresserar tydligen folk =)
Usch va tjatig ja e me mina prickar. Men dom börjar faktiskt oroa mej en aning nu.


Anna tyckte hon såg Mr S på hockeyn idag. Undra om det va han =)
OM det skulle va som jag tror att det är, hur ska jag förklara det för honom då?
Äsch, inget jag behöver fundera på just nu.
Det får jag ta då isåfall.

Nu ska jag slänga mej på soffan innan det är dags att hämta tvätten =)


Grattis Silly på 22 års dagen 4/1-2009
Love you honey =)
Pusselipuss


Kommentarer
Postat av: sanna

Du fin du nennie.....

2009-01-04 @ 13:03:46
URL: http://sannit.blogg.se/
Postat av: Mika

är prickarna kvar????

puss =)

2009-01-04 @ 19:40:49
URL: http://mika83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0