Klippa eller inte klippa?

Står framför spegeln med håret i ena handen å saxen i den andra.
Ska jag våga klippa?

Jo men kom igen nu det är ju bara hår, å så väldigt lite.
Det växer ut.
E beredd att klippa till (haha)
´Men ångrar mej.
Jag ska ju bara klippa lite lite....
Men tänk om det ser för jävligt ut?
Och det inte alls går att få nån ordning på det.
Å ja måste leta fram alla hårnålar som av nån anledning ALLTID försvinner, hur många man än köper.

Hmmm

Vilka bekymmer en onsdagskväll!
Dagen har annars varit bra.
Va på en annan avd idag å ja ville verkligen inte imorse.
Men det gick ju hur bra som helst.
Det va riktigt trevligt faktiskt =)
Trevligt att få byta miljö ett tag, även om arbetsuppgifetrna e nästan detsamma.
Jobbar dagpasset imorgon oxå, sen e det lång ledigt i tre dagar.
Ska träffa Zandra på fredag å ev åka till Ikea med Anna.
Ja måste komma ut från den här lägenheten känner jag.
Ja blir galen av att bara sitta här å glo.
Samma sak varenda dag.
Jobba, kommer hem, somnar framför tv:n, går en promenad, gör sit ups (skittrist), duschar, kollar tv, somnar.
Det enda som skiljer sej när ja jobbar kväll är att jag tar promenaderna på dagen istället.
BLÄÄÄÄÄ sååååå trist, ja smäller av en smula tror jag .

Nu ringde han
OMG! Nu måste jag hoppa in i duschen om vi ska ses ikväll =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Klipp!

2009-01-23 @ 16:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0