Lördagen

Spenderades framför tv:n hela dagen.
Så himla skönt att inte göra nånting alls.
Fick dock en sprängande huvudvärk framåt kvällen.
Då va det skönt att bara kunna stänga av tv:n vända huvudet mot väggen å somna.

Idag e det så himla trist väder så ja håller mej nog innomhus idag oxå.
Min mage krånglar idag oxå.
Usch å fy.

Idag får ja se va som händer.
Kanske kör ett film maraton.
Det är en trevlig sysselsättning en grå å trist söndag
Kanske går över till Anna en sväng oxå, gjorde aldrig det igår ju =)

Ja hoppas att jag kan få bli den där glada, trevliga Jenny igen som jag va INNAN.
Nu när jag äntligen förstår anledningen till att jag har varit låg.
Nu blir det ändring på det =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0