Med risk för att låta bitter

Det här inlägget kommer bli ett jävla gnällinlägg.
Och risken för att låta bitter är jävligt stor.
Känsliga läsare varnas!

Jag är rätt så jävla trött på allas lycka.
A det kan vara så att jag e avundsjuk.
Alla runt mej skaffar barn, förlovar sej, gifter sej you name it.
Eller förändrar sina liv.
Jag vill oxå kunna förändra MITT liv.
Jag vet bara inte hur jag ska gå tillväga.

Jag älskar mina vänner å e glad för deras skull, det är jag faktiskt.
Det jag undrar är bara när jag ska få känna lyckans fjärilar i magen.
VA har jag gjort för att behöva leva ett sånt här liv?
Jag har sån god lust att bara stänga in mej i min lägenhet å skita i allt.
Men jag vet att jag inte kan det.
För då om nåt kommer jag bara må ännu sämre.
Men jag orkar heller inte umgås me nån.
Jag orkar inte svara i telefon.

Ni får ursäkta , men just nu orkar jag inte me eran lycka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0