Mitt hår e helt galet

Kollade precis spegelbilden när ja gick förbi hallspegeln.
OMG mitt hår har blivit galet!
Det står åt alla möjliga olika håll, och går inte att få ordning på.
Det får bli mössa idag på min promenad =)

Pratade med Sanna idag, jag blir så glad av att prata med henne.
Hon e så klok mitt lilla gull.

Idag e det ett strålande väder ute. Ska ringa Anna och fråga om hon ska me på en promenad innan jobbet.

Igår blev jag glad =)
Flera gånger, trots att dagen började illa.

Nä dags att stoppa in trasselhåret i en mössa å glida ut i solen en stund.

Det ja längtar mest nu efter är våren å sommaren.


Kommentarer
Postat av: sanna

Du är för söt du! det är bara att raka av det:)

Puss puss

2009-01-14 @ 14:08:56
URL: http://sannit.blogg.se/
Postat av: Mika

kan tala om att mitt hår oxå är tooook galet idag!!! =)

puss

2009-01-14 @ 14:09:48
URL: http://mika83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0