Räkna får?

Den senaste veckan har jag haft så himla svårt att sova.
Somnar galet sent, för att sen vakna vansinnigt tidigt.
Om ja får sova 4 timmar på en natt e ja glad....
Oftast blir det bara 2-3 timmar.
Det där går i perioder.
Antingen sover jag jämt, eller inte alls...
Hmmm

Igår va jag å jobbade på blåsippan (på min lediga dag)
Himla trevligt, men oj va tiden gick fort.
Lite extra slantar till Jenny, kalas =)
Allt extra sparas för att kunna köpa bil =)

Igår va ja på stan å köpte nya skor.
För på tisdag 12.30 är det dags för ett instruktionspass på Katjas.
De följande veckorna räknar vi me att hinna me 2-3 pass i veckan, beroende på hur jag jobbar å så .
Lyckades ocå tappa bort en lins igår.
Fick två nya av min optiker för att mina va gamla, å dom ja har beställt kommer i slutet på nästa vecka.
Lägger ner det paret ja fick av honom i väskan å åker till jobbet.

 6 timmar senare har den högra linsen rymt.
HIttar den ingenstans....
SlarvJenny, känner ni henne?
Aja, nu ska ja ta en cigg och försöka sova en liten stund till.
Plikten kallar 11.30 (tvättstuga)
Erica kommer å fikar när hon har slutat jobba idag.
Ja e ledig å ska vara hundvakt till Bizzy ikväll =)
Långpromenad och film e planen för ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0