Sluta låta så mycket....

Min dator har en massa konstiga ljud för sej som inte alls låter bra.
Tur att det ska köpas ny om några veckor =)

Nyss hemkommen från arbetet.
Kaos idag me, det går magsjuka på huset.
Ryggen värker en aning känner jag å det kommer att bli ryggläge i soffan alldeles strax.

Det snackas tydligen skit om mej, eller gjorde.
Av de som ska stå mej närmast.
Varför e jag inte förvånad?

Jag har bestämt mej.
Jag ger Nykvarn/Södertälje ett år till.
Händer det inget storslaget å jag står på samma ställe om ett år, då flyttar jag.
För gott.
Pappa frågade om jag inte ville köpa huset.
Visst vill jag det. Men att finansiera det själv blir svårt.
Jag har gett ett förslag till en av mina närmaste. Hoppas hon nappar på det.

Jag gör saker jag inte borde göra.
Jag säger saker jag inte borde säga.
Jag tänker tankar jag inte borde tänka.

Ingenting är som det ska å ingenting blir som jag vill....
Tänk på den ni!!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

VEM?!?!?!?!

2009-01-13 @ 15:42:57
URL: http://anneee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0