Som alla andra

Oj va kl är tidigt.
Ja som brukar ligga i sängen till 06.45 dagar då ja börjar 07.00
Egentligen skulle ja kanske göra som alla andra flickor gör.
Fixa håret, sminka mej, välja kläder me omsorg såhär innan jobbet.
Men å andra sidan, varför skulle jag göra det?

Ja skuffar väl till jobbet i musbyxoxr, osminkad å håret i ett katastrofalt tillstånd.
Och i glasögon, det ni =)
Som vanligt.
För egentligen, vem ska jag försöka vara snygg för?

KOllade igenom jackfickan i jakt på pengar till cigaretter.
Det va visst jag som va tändtjuven på nyår, hela fickan full me tändare.

Veckans citat:
(hämtat ur kommunals medlemskalender)
"Den som ruvar på hämnd håller sina sår öppna"
Francis Bacon

Nu ska ja fånga in det lilla äcklet (Svea) som håller på å river ner mina vaser i fönstret.
Simma lungt ! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0