Spara pengar

Mitt nästa projekt ska bli att köpa en bil.
Till sommaren ska det stå en på min parkering.
Alltså måste jag spara pengar

Å det görs på följande sätt.
*Sluta röka (jag ska göra ett försök i alla fall, börjar imorgon)
*Ja har bytt abonnemang
*Hemtelefonen stängs av

Det är värt att prova i alla fall.
Kanske kan spara en krona eller två på det =)

Åh btw
Jag fick veta en sak som kan orsaka galenskap å vansinne.
Va skoj det e me hemlisar =)

Nu e det dags för sängen.
Har totalt fastnat i sagan om isfolket, å läser tills ja somnar.
Vilket innebär att jag vaknar på morgonen med en hård bokkant inkilad i en arm eller ett  ben.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill oxå veta lite hemlisar ;P

2009-01-29 @ 22:27:28
URL: http://anneee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0