Vi utökar med 10...

From måndag utökas antalet på mina situps.
Märkte idag att det går alldeles för lätt, vilket innebär att det är dags att utöka.
Som mitt ex sa "Man måste chocka kroppen"
Då chockar vi på som fan på måndag.
För imorgon e det helg, å det innebär vila.

Va ute å promenerade idag.
En runda som brukar ta 45-50 min tog mej 30 min.
Fan, då måste jag ju börja gå längre sträckor oxå....
Å så himla kul e det inte att vara ute å gå, inte när man går själv =)
ELLER så går jag samma sträcka fast två ggr om dagen ?!
Aja det löser sej.

Märker ni att jag börjar bli lite manisk när det gäller träningen?
Mmmm jag me...
M;en när jag börjar härja om att även träna på helgerna, få ner mej på jorden igen då e ni snälla.
Man måste unna sej att vila oxå.
Å att frossa godis och chips nån gång ibland =)

Dags för en dusch.
Ska bege mej till Anna en stund ikväll för ett glas vin å kanske lite guitar hero.

Glömde nästan ju....
Veckans citat:
(Hämtat ur kommunals medlemskalender)
"Hjärtat har sina skäl som förnuftet inte förstår"
Blaise Pascal

Tjingeling sålänge =)


Kommentarer
Postat av: micaela

haha tjock ja du det tor jag då du inte blir...

h'r sitter man och äter godsaker jämt..

en hemlis hu mycket jag har gått upp.

som ska bort är ungen är ute =) haha

2009-01-16 @ 21:37:47
URL: http://majjssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0