Vid närmare eftertanke....

....så "låser" ja upp min blogg.
Vill folk läsa den så visst.


Idag fick jag me mej Anna på en timmes promenad.
Efter halva vägen kändes mina ben som överkokt spagetti.
Men skam den som ger sej =)

Fixar å grejar här hemma, men har disken kvar.
Har känt mej som världens mest tråkiga människa ett par dagar nu.
Fick flera erbjudanden om utgång i helgen, men tackade nej.
Hade ingen lust.
TråkJenny, känner ni henne? =)

Helgen som kommer e min lediga helg, då blir det dejt me Katri.
Sjunga singstar och hoppas på en lysande karriär som popstjärnor.
Vi umgås alldeles för sällan hon å ja.
Det får bli ändring på det nu.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Man är inte tråkig för att man säger nej!!!

Du bäst, din Britney

Puss

2009-01-07 @ 20:57:21
Postat av: Emmha

Jag tror jag känner TråkJenny! Jag tror tillochmed att det var jag som döpte henne till det! ;)

Fast du är inte tråkig

2009-01-08 @ 14:05:41
URL: http://baraemmha.blogg.se/
Postat av: Mika

äh man måste få vara tråkig ibland!



åh du, klaaaaart att du ska söka till sjuksköterska linjen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Hur är det med prickarna?

puss

2009-01-08 @ 15:22:40
URL: http://mika83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0