Back to work

Så va min lediga dag slut och idag är det jobbdags igen.
Av nån anledning e jag supertrött fast jag har sovit mest hela förmiddagen.

På lördag ska jag förslka få me mej Adde till kolmården =)
Jag tycker att det vore jättemysigt att gå där en hel dag å strosa.
Vi får se om jag lyckas övertala honom =)

Snart kommer min favoritflicka hem från Norge och det ska bli så kul att träffa henne igen.
Jag ska försöka sluta vara så lat och åka in oftare till Södertälje för att umgås med henne.
Ni vet väl vad man säger: Man saknar inte kon förren båset är tomt =)
Å jag saknar min "ko" jättemycket =)

Tur att hon kommer tillbaka snart!

Nu: dags för duschen
Sen: Jobbet

Tjingeling


Kommentarer
Postat av: micela

vi ska också ev åka till kolmården på lördag =)

2009-07-23 @ 12:10:04
URL: http://majjssan.blogg.se/
Postat av: Emmha

Din ko är soon back! :) Två veckor typ kvar! :)

2009-07-23 @ 18:14:44
URL: http://baraemmha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0