Strandhäng me släkten

Ja packade in mamma, moster, liten kusin med vän i bilen och åkte till Torpa.
Vi fick i allafall nån timme med sol, sen började det regna.

Jag funderar allvarligt på att städa ur bilen imorgon, det e som att åka omkring i en soptunna.
Eftersom kärleken har bestämt sej för att börja cykla till jobbet står bilen till mitt förfogande =)
Ja, jag vet att vi ska spara pengar, det e därför han cyklar.
Men det är svårt att låta bli att åka någonstans när bilen ändå bara står där =)

HUrsomhelst så har jag en ganska dålig dag idag.
Har haft ett par dagar nu när allt bara känns skit tråkigt.
Ja e inte på humör för någonting, å allt e pest å pina.
Ja orkar inte ta mej för nånting.....
Usch!
Men, men...
Det går väl över snart antar jag.

Nu ska jag lägga mej på soffan å va tråkig ett tag innan man kan lägga sej å sova för natten.

På Måndag kommer Sanna och Pernilla *längtar*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0