Det är på riktigt

Först nu slog det mej att Emmha faktiskt kommer arr vara borta hela sommaren.
Jag har nog inte riktigt fattat att hon faktiskt ska åka.
Ända till Norge.
Jag tycker hon e sjukt modig å jag e så stolt över henne att hon tog beslutet att faktiskt göra det.
Men ja kommer sakna henne.
Är det dyrt att ringa till nån som e i Norge?

Imorgon kommer hon med katten, som ska vara här hela sommaren.
Kul för Svea med lite sällskap =)

Ja försöker hitta en kryssning som ja å Adde kan åka på.
Vi pratade om Göteborg först men kom på att det kan vara ganska mysigt å åka på en kryssning.
Bara han å jag =)
Romantik på hög nivå.

Idag ska jag ge allevo en chans.
En vecka  med stenhård diet.
Nu e det snart semester ju och jag måste komma i min bikini.
Det e ju livsfarligt att bli sambo.
Man lägger på sej rätt b ra =)

Men va e en bal på slottet???
Alldeles, alldeles uuuuunderbar =)

Nä nu ska ja kliva i m ina stövlar å regnjacka å plaska iväg till jobbet.
Jag hoppas för verkligen att det blir bättre väder tills der e semesterdags.

Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Emmha

Kommer sakna dig osså!

2009-06-10 @ 09:30:43
URL: http://baraemmha.blogg.se/
Postat av: Anonym

När har du semester då? =)

Puss&kram

2009-06-10 @ 12:11:21
URL: http://anneee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0