Gårdagens roligaste

Igår åkte ja ner på stan för att umgås lite med min vän Emmha.
Hon skulle handla en skjorta inför sin vistelse i Norge.
Medans hon provar kläder går jag och strosar i affären och önskar att jag hade en massa pengar att handla för =)
Jag får ett sms av Emmha
"Kan du hämta den första skjortan i en annan storlek och komma hit, jag är längst in"
Ok, det e klart ja kan.
Jag hämtar en skjorta och tränger mej förbi hopen av människor som står i kö.
"Emmha" (viskandes)
Inget svar
"Emmha" (lite högre) Fortfarande inget svar
"Emmha" (med hög och tydlig röst)
"Här är jag"
Jag ser henne, men jag tror att jag tittar in i en spegel så jag vänder mej om för att kolla vart hon är.
"Men vart e du?"
"Här" säger hon och flinar
"Jenny, det är inte ens nån spegel "
Haha

Jag försökte gång på gång påstå att mitt underliga beteende berodde på att jag inte hade ätit nåt.
Snacka om dumförklarad =)
Aja, den bjuder jag på =)

Kommentarer
Postat av: Emmha

Haha jaa det var lite kul! XD

2009-06-10 @ 09:30:20
URL: http://baraemmha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0