Det är vår i luften

Idag skiner solen å ja känner mej lätt till sinnes.
Inom mej finns en glädje som jag har saknat.

Idag e det som sagt kurs hela dagen.
Å ikväll ska det tvättas.
Passar nog på å städa lite oxå.
Min dag grusas lite av att jag har så sjukt ont i magen.
Måste prata med min läkare om det finns nåt piller man kan ta när man har ägglossning.

Såg världens sämsta film hos Anna igår.
Det skulle va en skräckfilm och ja oroade mej för att inte kunna sova.
Men den va knappast nåt att bli rädd för. Vi kollade inte ens klart på den.

Nu ska ja klä på mej lite å dricka kaffe i lugn å ro.
Fan ja har ff träningsvärk sen kryssningen =)

Erica, ja hörde våran låt på radion igår =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0