Girls gone wild

Jag hade planerat min fredag mycket noga.
Ost, kex, choklad och massor av cola.
Iklädd pyjamas å nybäddad säng håller ja som bäst på att släcka ner lägenheten för att krypa ner under täcket å kolla på fiml.

Då kommer det ett sms från Anne
Hon tycker absolut inte att jag ska sitta hemma ytterligare en kväll utan komma hem till henne å sen gå å dansa lite.
Ja kollade snabbt på klockan, å insåg att ja hade en timme på mej ungefär att göra mej iordning.
Sagt å gjort.

Å tur va väl det att jag gick ut.
Så roligt har ja inte haft på länge.
Å mycket av det har ja Anne att tacka för.

Ja skrattar fortfarande åt hennes dramatiska upplevelser på efterfesten =)
Anne, du e underbar, har ja sagt det till dej förut =)

Nästa som gäller e trancekryssningen på torsdag.
Ojojoj =)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för i fredags!

Hahahaha, jag e fan sjuk i huvet! =P

Oj va kul vi ska ha på kryssningen!!! =D

Puss och kram på dig!

2009-03-09 @ 00:41:40
URL: http://anneee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0