Eurovision

Vi hade planerat att kolla eurovison song contest igår med Anna å Kim.
Men som vanligt e vi tidsoptimister som inte alls har nån kolla på tiden.
Efter en snabb vända in till McDonalds kom ju kärleken på att han va tvungen att ha matlåda me sej till jobbet.
Så Anna å Kim fick snällt komma till oss.
Ja tror ja såg de två sista låtarna =)
Aja, tur att ja inte e såååå himla intresserad =)

Två dagar kvar sen e jag långledig.
HImla skönt.
Helgen e planerad redan.
Det blir en lugn helg med kärleken.
Ja vet att jag börjar bli en sån ja tidigare har föraktat
"Jag vill hellre vara med min pojkvän"

Jag ber om lite överseende =)

Jag har inte glömt bort mina vänner, jag e bara så vansinnigt kär!

Fick höra en sak igår som fick mej att bli skadeglad.
Haha det kan du ha BITCH!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har överseende! ;P

Men en dag/kväll snart måste jag få stjäla dig iaf!!

2009-05-14 @ 23:22:24
URL: http://anneee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0