Kattskräpet

Jag överväger helt allvarligt att göra mej av med Svea
Hon har på sista tiden börjat kissa i sängen
På mindre än en vecka har jag fått tvätta täcket två ggr.

Jag vet inte om det beror på att hon löper eller om hon bara protesterar.
Jobbigt som fan e det i alla fall
Jag gör allt i som står i min makt för att hindra henne.

Va fasen gör man åt en katt som pissar där hon inte ska?????

Om hon inte lägger av finns ingen annan utväg än att avliva henne, det går inte att ha en katt som håller på som hon gör =(

Så om ni undrar va ja gör uppe så tidigt när ja jobbar kväl så TVÄTTAR jag!!!!!!
Har lagt över en massa ny musik till telefonen från Addes dator så om en stund ska jag gå en promenad.
Under den tiden ja inte e hemma får Svea hålla sej instängd i köket!


Kommentarer
Postat av: Veronica

Det är en av mina favoriter med Brittan :) Väldigt härlig att gå till!



Nämen, ska du ta bort Svea? Kan du inte hitta nån annan som kan ta henne istället?

2009-05-20 @ 08:07:42
URL: http://fairydust.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Det där är ren och skär protest över förändringen i hennes/ert liv, ge henne ett tag till på sig att rätta in sig i ledet..

2009-05-20 @ 11:27:52
Postat av: Anonym

Sterilisera henne!

2009-05-20 @ 13:45:23
Postat av: Sofie

Ja, alltså det finns alla möjliga gissningar på orsaker till ett sånt beteende. Det grundläggande är hur som helst att det förmdoligen skett en förändring. Du kanske precis flyttat ihop med killen, det har blivit konkurrens.



Ett tips är att se till att kattlådan alltid är fräsch, om inte det hjälper kan man testa att byta kattsand.

2009-05-22 @ 17:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0