En dag i taget

Jag trodde att jag hade lätt för att läsa av människor.
Men jag måste nog erkänna att jag den här gången inte har en aning.

Jag borde göra som alla säger åt mej, att bara ta en dag i taget och se vad som händer.
Men jag kan inte.
Jag vill veta nu!
Jag vill veta om jag ska låta mina känslor få ta över eller om ja ska försöka hålla ordning på dom =)

Ja, det enklaste vore att fråga men jag förmår mej inte att göra det...

Ibland önskar jag att jag inte vore en sån tänkande, funderande känslomänniska
Att jag bara kunde slappna av och , som alla säger, ta en dag i taget.

Nåväl, nu ska jag försöka tänka på annat och städa litegrann =)

PoK






Kommentarer
Postat av: anna

ta den lugnt bara !

kasta dig inte in i det för de skrämmer bara

låt de vara som de e nu, iaf för ett tag så känner du vart de bär, men nångång måste man ställas mot väggen så låt det inte ta för lång tid bara, för du fäster dig mer och mer för varje dag som går -

2009-11-23 @ 11:58:56
URL: http://anyo.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-11-23 @ 13:03:57
URL: http://anneee.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tror du folk gör som dom säger att du ska göra?!

Nej man är inte mer än människa och man vill bara bli älskad och då är det vettigt att vilja veta om man är det lr inte!

Men jag förstår precis hur du menar!

Man vill ju inte pressa den andre för då är man rädd att man ska skrämma bort denne.

Men om man frågar och denne person stannar kvar då är det antagligen nåt att satsa på och försvinner denna person, ja då fick du svaret på att det inte var personen du skulle spendera resten av livet med!!!



Puss på dig!!!

2009-11-23 @ 13:06:28
URL: http://anneee.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tror du folk SJÄLVA gör som dom säger att du ska göra?! Ska det stå på översta raden! =P

2009-11-23 @ 13:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0