En glad Jenny

Först vill jag säga grattis till Anna som har fått jobb.
Superbra gumman, nu kommer allt bara att gå åt rätt håll.

Sen blev jag alldeles glad när kusifin skickade ett mess och frågad om hon kunde komma hit imorogn.
Det va så länge sen vi träffades över ett glas vin hon och jag och jag ser verkligen fram emot det.

Och trots förkylnin och en del tråkigheter inim familjen så känner jag att även min tur börjar vända.
Allt går åt rätt håll och jag ser ljust på framtiden igen.
Jag är inte ensam och jag har ett ganska bra liv.

Jag är nöjd helt enkelt =)


Kommentarer
Postat av: anna

tackar så mycket =)

klart de vänder för dig hoppas allt blir super för dig pussar och kramar

2009-11-13 @ 22:04:31
URL: http://anyo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0