Hur ska man kunna täka klart...

....när det känns som att man har snor i hela hjärnan?
Vaknde av att Svea försökte bygga bo i popcornpåsen och att en viss mamma (jag nämner inga namn) snarkade som en hel karl.
Eller vänta, som ett helt jävla fotbollslag :S

Jag kastadae en kudde på mamma och skrek att Svea skulle dra åt helvete, men inte hjälpte det.
Så då kunde ja lika gärna gå upp.

Jag håller på att bli vansinnigt sjuk.
Huvudvärk, snorig och öm i HELA kroppen.
Ja som hade tänkt fira min födelsedag på lördag.
Det blir nog inget me det.
Vi får väl se om en viss herre kommer hit i helgen eller om jag måste ligga här och tycka synd om mej själv alldeles ensam.

Hursomhelst.
Inte stannar ja hemma från jobbet för en liten förkylning (läs grotesk förkylning) så ja har två hemska dagar kvar som jag måste genomlida.


Emmha, jag vet nog att du kopierade texten från info.blogg
Tro mej, jag har försökt att göra som det står men det går inte.
Jag måste nog komma hem till dej så att du får visa mej =)


Kommentarer
Postat av: Linda

Usch va tråkigt med förkylning!

Och lagom till firandet!

Kram

2009-11-12 @ 14:32:02
URL: http://lindacecilia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0