Jag lämnade ångesten hemma....

....och åkte hem till mamma.
Hon är i Norrköping (eller nyköping) men eftersom jag har nycklar tänkte jag att Svea kunde få en liten playdate med de andra terroristerna.
Men alla katter sitter i varsitt hörn och bara kollar på varandra.
Misslyckad playdate

Jag trivs mycket bättre i mammas lägenhet än hemma just nu.
Man ska inte fly problemen, men hela min lägenhet "andas" Stefan
Jag bad honom komma och hämta sina saker idag så att jag kan gå vidare.
"Om du verkligen vill det så"

Jaaaaaa
Annars hade jag väl inte sagt det
Pappskalle!!!!

Nä jag vet inte riktigt vad jag vill
Tiden får utvisa.
Under tiden drömmer jag vackra drömmar om en framtid i Norge

PoK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0