"Jag vill ju vara med dej"

Jahaaaaaa
Så det är därför han inte har hört av dej på en vecka?
Eller svarat på mina sms?
För att han vill vara med mej!?

Hmmm
Ja får inte riktigt det at gå ihop.
Inte blev ja klokare efter vårat samtal heller.
Jag vet fortfarande inte vad vi är
Eller vad vi har

Karlar!

Jagh ar iallafall sökt jobb i Norge.
En del av mej hoppas på att jag får det
En annan del hoppas inte
Min fega del, som är trygg i min jag-har-ett-fast-jobb-och-egen-lägeneht bubbla
Men man måste våga.
Om man ändå måste leva kan man lika gärna göra det fullt ut!


Kommentarer
Postat av: Veronica

Heja Jenny!

Våga tro på dig själv! Norge kan bli ditt livs chans till en lycklig fortsättning. Även om det känns jobbigt nu så kan det vara det bästa för din framtid. Som du säger, man måste våga chansa ;p



Killar kommer och går men din framtid finns det bara en chans att göra något av.

2009-11-07 @ 15:16:12
URL: http://fairydust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0