Men snälla....

Ok att man missar tvättstugan EN morgon.
Men TVÅ!?
Ja får helt enkelt göra ett nytt försök imorgon igen.
Tredje gången gillt.
Så ikväll måste jag alltså gå å lägga  mej DIREKT när ja kommer hem från jobbe
Inte hålla på att sy gardiner, beställa kläder, färga hår eller va det nu kan vara ja sysslar me på kvällarna.

Jag har fått frågan om vad jag önskar mej i födelsegafspresent?
Ja såg igår, en liiiiten tuggummimaskin som ja vill ha
(finns i kiosken i Viksängen *blink blink*)


Annars vet ja inte riktigt. Funderar på att tatuera mej
(det har jag funderat på sen min 18 års dag)
Motivet är redan hittat, nu ska jag bara hitta mitt mod som gömmer sej nånstans.

Näää Nu: Zumba
Sen: Morgonfika med Emmha

PoK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0