Min dag med Emmha och Wiktoria

För det första så regnade det när ja skulle åka
Fårhårsregn
Alla som känner mej vet att jag HATAR fårhårsregn

Men i allafall.
Åker till sydpoolen
Mäter upp Emmha och hennes brorsdotter (sjukt söt unge btw)
Ställer oss i kö och ska betala.
Då säger hon i kassan att nån äckelunge (nej hon sa inte så) har spytt i äventyrsdelen så dom måste göra rent.
detta kommer ta minst en timme.
Ok...
Då tar vi MC Donalds först.
Kom tillbaka, betalade och gick in
Då finns det inga skåp :S

Efter att ha jagat personalen ett par ggr och tryckt på om att vi ska få ett skåp så fixar det sej.
Lyckan är fullkomlig.

Vi badar, bibblar och har det allmänt trevligt.
Tills det är dags att gå hem
Då har nån tagit min handduk!!!
Varför då lixom??

Aja, eftersom jag har en så snäll kompis fick ja dela handduk med henne.
När vi e klara så har det bestämts att det ska ätas mjukglass, för det är tydligen ett måste efter ett besök på badhuset.
Kan ni gissa vad???

Mjukglassmaskinen va trasig....
Såklart.

Nåväl, dagen va trevlig ändå, och ja längtar redan tills nästa gång jag och Emmha bestämmer oss för att göra nåt "familjeaktigt" igen

Nu: Föna håret och göra mej vacker inför födelsedagsfirandet.....


Kommentarer
Postat av: Jeanette

:) Ja men hjärtat det är väl ditt flyt eller?? Härligt att dagen var trevlig iaf...

Kramar!!

2009-11-14 @ 17:28:04
Postat av: micaela ♥måns09♥

vilken dag vännen !!!



tur att du har humöret uppe iallafall.

ha en riktigt bra kväll..

2009-11-14 @ 18:57:37
URL: http://majjssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0