Mycket ilska i en liten kropp

Sorgen har gått över i ilska
Ilskan väller upp i mej från ingenstans och ALLT är ett hån mot mej
Varje handling, tanke och ord.
Ja, det är så det känns iallafall.

Jag är trött på att bara duga ibland.
På att bara passa när det gäller att tillfredsställa sina egna behov.
Det är slut med det nu.
Jag duger inte att umgås med bara för att man tycker om mej eller trivs i mitt sällskap.
Nej, man måste få ut nåt av att umgås med mej.

Uppenbarligen!

Så i forstättningen

Gör er inget besvär med att be om saker
Ni kommer ändå få ett nej! 


Kommentarer
Postat av: Veronica

Usch och fy! Jag vet verkligen vad du menar. Det är en hemsk känsla det där med att bara duga ibland. Jag hoppas verkligen att du mår bättre snart.

Kram

2009-11-08 @ 21:35:08
URL: http://fairydust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0