Vadå är det mitt fel?

Två saker bara.
För det första
: Det är väl för fan inte mitt fel att DIN pojkvän inte  har nån telefon så att du kan få tag på honom?
Det är väl heller inte meningen att jag ska hålla koll på honom. Ja kan inte neka honom att gå om han vill det. Att du sen inte får tag på honom är inte mitt fel.
Jag har dessutom inte heller någon skyldighet att svara i telefon när du ringer.


För det andra.
Om jag inte svarar när du ringer så beror det på att jag inte vill prata med dej.
Va e det du inte förstår?
Sluta ring på min dörr, ja tänker inte öppna ändå.
För att jag har sagt att jag inte vill träffa dej idag.
Jag har sagt att du får komma imorgon.
men som vanligt så lyssnar du inte.

Men det e klart, nu är det ju söndag så nu duger jag väl igen.
GAAAAAAAAAHHHHHH!!!!!!

Sådär, nu har jag fått spy ut lite frustrationer.
Det kändes bra =)

Nu blir det billys pizza och disney channel.
PoK


Kommentarer
Postat av: hon med killen

åh, vad bra att du talade om det för mig. i en blogg.

2009-11-02 @ 05:41:24
Postat av: Emmha

Hahaha hahah hahahaha!! (åt kommentaren ovanför alltså)

2009-11-02 @ 15:00:47
URL: http://baraemmha.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja, visst var det lustigt alltid. riktigt bra också eftersom jag av en slump kom in på bloggen och såg detta personliga meddelande! allt löste sig.

2009-11-02 @ 16:24:55
Postat av: Emmha

Jag tycker det var riktigt lustigt... haha haha hahah

2009-11-02 @ 17:24:49
URL: http://baraemmha.blogg.se/
Postat av: Linda

Tjoho i höstmörkret.

Allt bra?

Kram kram

2009-11-02 @ 18:13:56
URL: http://lindacecilia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0