En timme extra

Jag visste ju at vi skulle ställa om klockan inatt.
Men döm om min förvåning när jag sätter mej vid datorn och klockan visar 09.20 istället för 10.20
Helt plöltsligt hade jag en timme extra på mej innan jobbet =)

Gårdagskvällen började med överdramatisering från min sida.
Men slutade med brända popcorn och kyssar
Till mitt försvar ska tilläggas att jag har PMS och det med besked.
Det är inte kul att vistas i min närhet just nu.
Och det är heller inte så kul att vara jag.
Nerverna på helspänn, huvudvärk och mörka tankar...
Tur att jag vet att det går över!

Om inte planerna ändras åker jag och söta Nina till Kalmar på fredag.
Eftersom det är alla helgona helgen så tänkte jag passa på att åka till farmor och farfars grav.
Hur konstigt det än låter så känner jag alltid ett lugn när jag har varit där och hälsat på.
Oavsett hur jag mår innan så känner jag mej lugn och harmonisk när jag åker därifrån.

Jag inbillar mej naturligtvis att det är farmor som skänker mej detta lugn.
Som vakar över mej.

Nä nu e det dags att föna håret.
See u!

PoK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0