Ett oväntat samtal

Jag fick ett samtal idag som gjorde mej alldeles glad.
Det va min fina vän Pirre som ringde och kollade hur allt va.
Om allt va okej.

Det är såna överraskande saker som får mej att må bra.

Idag har vi haft brandövning på jobbet.
Mycket lärorikt.
Jag insåg dock att jag borde börja träna igen då det krävdes tre personer för att flytta en madrass med en person på.
Jag kan tala om att jag va helt slut i hela kroppen efter det, och det tog hela kvällen innan jag kände mej som vanligt igen.
Och det va EN madrass.
Fatta om det skulle börja brinna på riktigt och det är många fler....
Jag blir trött bara av att tänka på det...

Nä, nu blir det wok

Pok
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0