Fredagsmys

Mhm, igår va vi som sagt i skärholmen.
Åt lunch tillsammans med Stefans pappa och hans tjej.
Ja, jag va toknervös innan, men det gick kalas och dom va väldigt trevliga.
Som Stefan sa: Det kommer att kännas lättare allt eftersom tiden går och ju mer du träffar dom.

En förälder avklarad.
En kvar
=)

Sen vart det storhandling på city gross.
Kan ni gissa vem som slocknade som en klubbad säl på soffan när vi kom hem?
Japp, det va jag!

Idag blir et fredagsmys med chips.
Jag tänker övertala Stefan att äta pizza ikväll, för det har jag varit sugen på såååå länge nu =)

Jag vet att inget vara för evigt, men jag är lycklig nu och det tar jag vara på


Kommentarer
Postat av: Veronica

Varför skulle det inte vara för evigt?



Hoppas att ni får en underbar fredag med massa mys :)

2009-10-23 @ 18:04:55
URL: http://fairydust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0