Inspiration

Jag och Stefan lever livets glada dagar.
Vilket innebär chips och andra onyttigheter i mängder.
Resultatet av detta har bliviet ett par oönskade kilo på min kropp.

Så när jag läste Emmhas blogg blev jag inspirerad att gå på en diet jag oxå.
Men jag kör en annan metod och bara tills jag har uppnått min målvikt.
Det hanslar om att gå ner 2 kilo och det ska jag väl klara av?

Startvikt: 52 kg

Målvikt: 50 kg

Önska mej lycka till =)


Så därför tar jag nu med mej hunden (vi är hundvakt) och tar en morgonpromenad.


Kommentarer
Postat av: Veronica

Lycka till! Du klarar det, du har rätt diciplin! Det handlar om att vinna över sin egen kropp!



Snygg design ;)

2009-10-26 @ 11:18:19
URL: http://fairydust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0