Jobbhelg

Ok att det är ganska okej att jobba helg, men när min finaste ligger och snarkar i sängen vill jag helst av allt bara krypa ner under täcket och somna om.

Men nu har jag valt ett yrke där det inte spelar nån roll vad det är för dag.
Det är bara att gilla läget
(nä, jag är inte bitter, inte alls)

Gårdagen spenderades i hemmet.
Anna kom förbi en sväng oxå
(kärleken måste ju godkännas av vänner haha)
Det va trevligt, för det va ett tag sen vi träffades.

Men nu väntar jobbet så det är väl lika bra att klä på sej lite
När ja kommer hem ska ja försöka designa om min blogg.
Gav mej på att försöka igår kväll, men va så trött så jag gav upp.
Därför gör jag ett nytt försök idag =)
Önska mej lycka till!

PoK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0