Kusifin

Imorgon planerar jag att åka och sola med min kära kusin.
Och så måste jag köpa en ny vinterjacka.
Jag håller allvarligt på att frysa ihjäl.
Som varje år vid den här tiden planerar jag att gå i ide.
Planerna brukar oftast spricka eftersom jag inte är nån björn.

Men jag lider med alla som tvingas känna på mina kalla händer och jag vet inte hur många ggr om dagen jag ber om ursäkt för just detta.

Tre dagar kvat at jobba, sen e jag ledig hela helgen.
Mamma försöker övertala mej att följa med ut på lördag, annars har jag inga direkta planer.
Jo, jag e ju bjuden på partaj oxå, det höll ja på att glömma.
Nåväl, vi får helt enkelt se vad det blir i helgen.
Mysigast vore nog att kryåa ner under en filt och kolla på film hela helgen =)

Nu: Fixa iordning hemmet
Sen: Jobba


Kommentarer
Postat av: Veronica

Nej precis :) Ögongodis är nästan det bästa godiset, efter choklad vill säga :p

2009-10-14 @ 17:35:11
URL: http://fairydust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0