Minisemester

Idag jobbar jag 7.30-14.30 sen är jag ledig tills på måndag 14.30
Planerna är att åka till Kalmar.
Så om inte Nina ska med åker jag imorgon på dan nån gång =)
Fast jag e jävligt sugen på att åka till underbara Anne oxå...
Jag har ett dilemma :S

Igår va en ganska dålig dag.
Det här med att gå på diet är inge bra.
Jag fräste som en ilsken Svea åt stackars stefan och va bara allmänt sur.
INTE ok Jenny!
Jag får kompensera honom ikväll....

"Är du ledsen?" (med mjuk fin röst)
"NEEEEEJ! Men jävligt hungrig" ( med ilsk Svea röst)

Resultatet kommer bli att han får en snygg flickvän, det kanske e värt allt fräsande!?


Kommentarer
Postat av: Sanna

Klart du ska komma till Kalmar.

Du blir dock INTE snyggare av att gå ner mer i vikt!

Love u

2009-10-28 @ 10:07:25
URL: http://sannit.blogg.se/
Postat av: Mika

kan bara hålla med sanna!

kram kram

2009-10-30 @ 23:09:22
URL: http://mika83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0