Så va man ledig igen då

Ledig dag idag.
Å jag har inte en aning om vad jag ska göra.
Det skulle vara skönt att bara ligga på soffan hela dagen och sträckläsa min nya bok.
Men om jag känner min rastlösa själ tillräckligt väl så kommer det inte bli så.

Jag köpte en hel del choklad när jag och mamma va på kryssnig.
Inte bra, då jag har vaknat på nätterna ett tag nu och haft natttliga frosserier av just denna varan.
Men nu är det slut på det, eftersom chokladen tog slut inatt.
Attans!

En enkel lösning vore att köpa mer choklad, men nähe då.
Man KAN inte glufsa i sej en massa socker mitt i natten.
Det kommer sluta med att jag ser ut som en av de 900 valar som Emmha skrev om i sitt senaste inlägg =)

Nu: Kaffe och cigg
Sen: Ehhhhhh.....

PoK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0