Torsdag

Somnade på soffan när ja kom hem.
INTE bra, nu kommer ja ju inte kunna sova inatt.
Men jag ska tala om att det va jävligt skönt =)

Min rygg behövde få vila lite oxå.
Jag har beklagat mej för alla som har visat minsta intresse för att lyssna idag om hur synd det är om mej.
Just för ryggen.

Som den äkta hypokondriekr jag är har jag nu fått för mej att jag har fått en livshotande sjukdom.
Jag har alla symptom.

*ihållande trötthet
*påverkat allmänstillstånd
*Oförklarlig viktnedgång
*blåmärken som uppkommit utan orsak

Som min arbetskamrat sa:
"Det enklaste är väl att gå å kolla dej"

Men nej, det vågar ja inte.

För tänk om det visar sej att jag har en livshotande sjukdom :/

Som allt annat, så skjuter ja lite på det där läkarbesöket.

Ja kan ju bli "frisk" snart, då e det onödigt att ta upp deras tid med bagateller =)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0